Veel gestelde vragen - Elka Scanner
1. Mijn scanner werkt niet meer, wat moet ik doen?
2. Hoe zet ik het geluid aan/uit?
3. Na het kalibreren kan de scanner bepaalde barcodes nog steeds niet scannen. Hoe komt dat?
1. Mijn scanner werkt niet meer, wat moet ik doen?
Indien u problemen met uw scanner ondervindt, is het wellicht tijd om uw scanner eens te kalibreren. U vindt het kalibratieformulier onder het kopje "Scanner" in de Elka webshop. Door de barcodes in het kalibratieformulier te scannen, werkt uw scanner weer als vanouds. Werkt uw scanner na kalibreren nog niet, neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice: 03/326 3240.
2. Hoe zet ik het geluid aan/uit?
Druk de grote knop 10 seconden in om het geluid van de scanner uit of aan te zetten. U hoort hierna een piep ter bevestiging.
3. Na het kalibreren kan de scanner bepaalde barcodes nog steeds niet scannen. Hoe komt dat?
Indien het na het kalibreren van de scanner niet lukt om een aantal barcodes te scannen, kan dit liggen aan de labels zelf. Het zou kunnen dat die iets is verschoven waardoor hier iets voor zit en de code niet volledig in zicht is. Waarschijnlijk kunt u de labels wel scannen als u ze iets verschuift.