Veel gestelde vragen - Diensten

1. Welke diensten levert Elka Pieterman?
2. Kan ik documentatie van jullie opvragen?
3. Kan ik advies in mijn winkel krijgen?
4. Kan ik mijn kassa aan jullie informatie koppelen?
5. Kan ik een Elka scanner krijgen?
6. Geven jullie ook trainingen?
7. Ondersteunen jullie ook online?
8. Kan ik als webshop/internetwinkel ook terecht bij Elka Pieterman?
9. Kan ik de gegevens van de Elka webshop ook gebruiken in mijn eigen webshop?
​10. Levert Elka Pieterman dropshipments?

1. Welke diensten levert Elka Pieterman?

Naast het leveren van een divers assortiment aan artikelen, ondersteunen wij u ook graag op verschillende andere vlakken. Kijk op de pagina Diensten om te zien wat u van ons kunt verwachten.

2. Kan ik documentatie van jullie opvragen?

Als klant kunt u bij ons diverse soorten documentatie aanvragen. Dit varieert van brochures over productgroepen tot aan eventueel op maat gemaakte posters. Kijk op één van de volgende pagina's om een beeld te krijgen: Elka ServiceProductbrochures of POS materiaal.

3. Kan ik advies in mijn winkel krijgen?

Ja dat kan zeker. U kunt hier direct een winkeladvies aanvragen. Wilt u eerst iets meer informatie over deze optie, kijk dan op de pagina Winkeladvies.

4. Kan ik mijn kassa aan jullie informatie koppelen?

Jazeker, op de pagina Kassasysteem koppeling vindt u een korte uitleg over deze optie. Wilt u meer informatie aanvragen? Neem dan contact op met onze Customer Service via 03/326 3240, of vul ons contactformulier in. 

5. Kan ik een Elka scanner krijgen?

Wilt u graag weten of u in aanmerking komt voor een Elka scanner? Neem dan contact met ons op via 03/326 3240 of vul het contactformulier in. Dan krijgt u via onze medewerkers te horen wat de mogelijkheden voor u zijn.

6. Geven jullie ook trainingen?

Jazeker, onze trainingen gaan niet alleen in op het optimaliseren van accessoire verkoop, maar gaan ook dieper in op productinformatie. Wilt u ook samen met ons een training organiseren? Bel ons op 03/326 3240 of vul het aanvraagformulier in.

7. Ondersteunen jullie ook online?

We staan u graag op vele vlakken bij, dus ook online. Dit doen we bijvoorbeeld door middel van webwinkel software, de mogelijkheid voor een data feed koppeling of met onze kassasysteem koppeling. Nog niet het antwoord gevonden waarnaar u op zoek bent? Neem dan gerust contact met ons op via 03/326 3240 of vul het contactformulier in.

8. Kan ik als webshop/internetwinkel ook terecht bij Elka Pieterman?

Ook voor online klanten hebben we verschillende diensten waarin we ondersteunen. Bijvoorbeeld onze data feed koppeling, waarmee u gemakkelijk informatie inleest in uw eigen webshop. Bent u geinteresseerd? Registreer u dan hier als klant.

9. Kan ik de gegevens van de Elka webshop ook gebruiken in mijn eigen webshop?

Ja dat kan zeker. Hiervoor kunt u eenvoudig een data feed koppeling aanvragen. Dit kunt u doen door ons te bellen op 03/326 3240 of door het contactformulier in te vullen. Heeft u nog géén webshop, maar wilt u die wel? We hebben voor u een gemakkelijke oplossing. U kunt gebruik maken van webwinkel software, hiermee krijgt u alle technische ondersteuning die u nodig heeft bij het opstarten van een webshop. Met de groothandelskoppeling kunt u vervolgens snel en gemakkelijk de informatie inlezen die u nodig heeft.

​10. Levert Elka Pieterman dropshipments?

Op dit moment doen wij nog niet aan dropshipments.